Idag börjar mitt nya liv..


Haft en skön sovmorgon igen,jag förstår inte varför jag är såå trött hela tiden..?!!

Brist på vitaminer kanske ?

Nej,nu vet jag var problememt sitter..ju latare desto tröttare = så lika bra att köra igång med träningen och det bums idag men det får bli i eftermiddag efter SÖS besöket,hinner inte nu innan.

Jag har precis färgat min botten igen,tycker jag sitter med den där förbannade bottenfärgen stup i ett,är det bara jag som gör det..?!

Det är det som är den stora nackdelen med så mörkt hår speciellt när man är blond i sig själv, tycker att det blir utväxt väldigt snabbt,lite för snabbt..kanske borde bli blond nu till våren,seriöst vad sägs ?! 

Nä,nu ska jag springa och göra mig i ordning så jag kommer iväg..

See you!!

Kommentarer
Postat av: Li

Pröva att vilja ha rött i håret som blond, tyckte det skulle vara snyggt med röda slingor...

Låt oss säga såhär, det vart det inte på mig!

Träning mot trötthet, det tåls att testa.

Jag är väldigt trött jag med...

Men med bättre kost så har det iaf blivit lite bättre =O)

2011-01-17 @ 17:02:05
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0