ingen katt-tvätt idag inte..




Började dagen med en skön dusch och den här gången hade jag sällskap av Milo,han är inte ett dugg rädd för vatten som dom flesta katter är (Bengalrasen gillar oftast vatten),så tog med mig honom och så duschade vi ihop,du skulle sett honom,han såg ut som en liten nakenråtta ha ha haaaa nu är jag elak men han såg så ynklig ut,men jag tyckte att han skulle bli lite extra fin när han nu till helgen åker till Sundsvall för att tävla.
Nu sitter han och slickar sig frenetiskt för att torka upp,jag har tänt en brasa till killen också så nu stortrivs han!


Kommentarer
Postat av: Li

Kan riktigt se Milo njuta som en kung vid brasan! =O)

Däremot så är det svårt för mig att förstå att han gillade vatten, det är ju oftast det man tror katter avskyr =O)

2011-01-16 @ 21:49:14
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0