It´s now or never



Det är nu eller aldrig som gäller

så nu kör jag rätt hårt men ändå inte så att det känns jobbigt.
Skulle jag någon dag känna att nä nu är jag sugen på något gott,ja då tar jag det och jag tror att om man förbjuder sig själv från allt och ska vara så där jobbigt stenhård mot sig själv så håller det kanske inte hela vägen.. sen kan man ju inte vara för snäll heller men någon gyllene medelväg är nog bäst!

Jag är så taggad nu med träning så det där med att äta nyttigt kommer helt naturligt,det är konstigt det där tycker jag för när man ändå tränar hårt,så är det ju egentligen då som man kan tillåta sig själv att äta något "onyttigt" ibland,men jag är tvärtom och det hör jag väldigt många andra som tränar också säga..så varför då pressa i sig något som man egentligen kan motstå!!?

  Min metod nu är:

♥ Träna så många pass jag orkar,hinner och har lust med i veckan
♥ Inte äta kolhydrater till frukost eller lunch 
♥ Äta nyttig mat
Försöka undvika godsaker på veckorna och bara hålla mig till helgerna med det
♥ Dricka så mycket vatten jag bara kommer ihåg att dricka är tyvärr lite dålig på att komma ihåg att göra det.. 
♥ Dricka ett glas vatten innan varje måltid för att dämpa den värsta hungern
 
Jag tror att jag klarar mig rätt långt på det här och svårare än så ska det inte behöva vara,jag tror att man bara måste ha bestämt sig mentalt för att jag fixar det här!!


Kommentarer
Postat av: Li

Tuffa tag!

Men du kommer greja det här!

heja,heja duktiga DU!

2011-01-25 @ 19:48:11
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0