massage vore inte fy skam..

   

Jag måste verkligen ta tag i och boka en tid för massage nästa vecka,jag har fortfarande sådär galet ont i ryggen,booo det går ju aldrig över..


Nu när jag äntligen har kommit igång med min hett efterlängtade träning igen,så känns det ännu mer som att massage står väldigt högt upp på måste listan.

Jag är riktigt riktigt nöjd med träningen den här veckan,sparkade igång som sagt i måndags och har varit iväg 6 dagar av 7,wiihooo yeah vad bra det känns!

Jag hade min vilodag i torsdags och sen kör jag olika muskelgrupper varje dag,so don´t be worried *blink  blink*,konditionsbiten är den jag har satsat absolut mest på och så kommer det att förbli tills jag börjar känna att det börjar ge resultat..


Kommentarer
Postat av: Li

Jag har ju till och med ett presentkort på massage att uttnyttja men vette tusan när jag ska få tid till det =O(

DUKTIGA DUKTIGA du som tagit tag i träningen så himla fint!!!

Glöm inte att vila bara så du inte sliter ut dig med för mycket jobb och träning! =O)

2011-01-24 @ 17:23:54
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0