Milo stormade in i sovrummet i morse,till ...

img_0256 (MMS)

Milo stormade in i sovrummet i morse,till hans lycka så upptäckte han att dörren stod på glänt,vilket det inte gjort på ett antal månader..hm,vad kan det bero på Milo?! Jo,för att han hade en kissperiod som tyvärr höll i sig ett tag och han markerade lite här och var..det slutade med att vi köpte en ny säng för 25 000  och jag har inte ens vågat riskera att  han ska ha en möjlighet att även markera där,så av den enkla anledningen har jag sett till att stänga alla sovrumsdörrar hela tiden sen dess! Men som jag sa så till hans stora lycka så upptäckte han att den stod på glänt och då han självklart stormar in och kastar sig i sängen..och vad gör han?! Jo,han lägger sig så fint och kurrar och är alldeles till sig,sen somnar han så gulligt.Mammas lilla prins har äntligen slutat med sitt kissande,yes!!


Kommentarer
Postat av: Lii

Vilken duktig liten herre! och vad mysig han ser ut =O)

trevlig helg på er!

2011-01-28 @ 14:09:05
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0