Roliga listan


Humör just nu? Rastlös
Kläder just nu? Träningskläder
Musik just nu? September (Petra Marklund) från Spotify
Sommarplaner? Åh..ingenting än,för jag och min familj är lite mera "i sista minuten" planerare och egentligen gillar jag det inte..
Hur många kuddar sover du med? 2-3
Spelar du nåt instrument? Har spelat blockflöjt men fick aldrig öva hemma,då syrran skrek halsen av sig:slutaaaa
Morgon eller nattmänniska? Ha ha haaaa nattmänniska,helt klart!!
Snarkar du? Säkert 
Stjärntecken? Skytte men tydligen ormbärare nu,då det blivit förändringar i jordens axel,som resulterat i att vi fått nya stjärntecken,hm.. 
Skostorlek? 38
Längd? 168
Äckligaste insekten/djuret? Jag hatar spindlar och gillar egentligen inga insekter
Vad vill du jobba som? Trivs jättebra som assistent,så det är det jag vill jobba med,men plastikkirurg hade varit trevligt *blink blink*
Vad längtar du mest efter just nu? Att jag ska tappa några kilon
Brukar du svära mycket? Nej,men är jag riktigt riktigt förbannad kan det npg slinka ut något fult ord.
Land du vill besöka? Massa,men Fiji vore naice.Just nu har jag ett sånt Thailandssug så jag bara dööör..
Vad har du gjort idag? Tränat,städat och suttit vid datorn
Vad ska du göra i morgon? Träna och jobba
När tog du studenten? Ausch,nu känner jag mig så där gammal igen men 1990 var året!
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 08
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen,varför skulle jag..för det andra har jag uselt minne.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? Åh,vilka frågor men 39 fast har precis fyllt 38,inte för att det är mycket bättre..
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Haninge Centrum
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej
Är du polare med grannarna? Mina grannar är riktigt snälla,trevliga och hjälpsamma.Jag/Vi umgås privat med en familj  här i området.
Hur bra är din syn? Den är tydligen riktigt bra, bättre än jag trodde
Vad är det första du gör när du vaknar? Trycker på knappen till kaffemaskinen
Är det nåt du absolut inte äter? Lever & pölsa
Brukar du sola? På sommaren eller utomlands men annars undviker jag det nu på senare år,då jag solat sönder mig.
Tränar du? Jaaaaa


Nu uppmanar jag dig att göra roliga listan =)

Kommentarer
Postat av: Li

vad roligt! känns som att man får lära känna dig lite mera, små personliga frågor och svar =O)

Självklart nappar jag och gör listan!

=O)

2011-01-19 @ 22:14:49
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Li

vad roligt! känns som att man får lära känna dig lite mera, små personliga frågor och svar =O)

Självklart nappar jag och gör listan!

=O)

2011-01-19 @ 22:15:53
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0