Så här ser det ut bak i bilen just nu..Mil...

img_0968 (MMS)

Så här ser det ut bak i bilen just nu..Milo är våran "prins" han är såå lugn och fin,har inte sagt ett pip sen vi åkte,nog för att jag har hört att Bengal katter är en väldigt smidig kattras att ha med sig på resor,men så här lugn och fin som han är e ju helt otroligt.Tur för Milo själv att han tar det med ro,då han åker till Sundsvall 21 januari med hans uppfödare Roger för att tävla,då blir det några timmar mer för han i bilen..Milo skulle ju ha varit med på Husdjursmässan i Kista 6/1 men tyvärr så tabbade jag mig då vi bokade fjällen veckan,glömde helt bort att Milo skulle dit,så det fick jag tyvärr ställa in för hans del,snyft.


Kommentarer
Postat av: Li

oj vad bra att han är snäll i bilen =O)

tråkigt att du missade mässan, men å andra sidan får han ju åka iväg och mysa med dig och familjen ;O)

2011-01-02 @ 11:37:36
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0