"sopigaste" papperskorgen i stan..



Var ju som sagt och lämnade Milo imorse och så fick jag se dom små söta Bengalkattungarna som Astra (Milos mamma) fick på juldagen,mitt hjärta smälte direkt,åhh dom var sååå söta.

Vad är det med små söta kattungar som bara förtrollar en så..?!!
Om jag blev sugen på en till,hur många katter kan man egentligen ha utan att det blir för mycket ??

Det gick bra att lämna Milo med tanke på att jag är rätt blödig av mig,jag vet att Milo är i väldigt goda händer så det känns bra!
Självklart så hann klockan inte bli mer än 12 så fick jag sån där kraftig Milo abstinens och då åkte jag från Roger vid 10:30,ja jag vet att jag är hönsig men vad gör jag åt det då !!?

Fick ett sms vid 16 tiden om att dom kommit fram till Sundsvall och att Milo varit så duktig och inte sagt ett knyst,that´s my boy *ler*!

Håll tummar & tår att det går bra för Milo!!

När jag sen var påväg till bilen,efter att ha lämnat Milo så passerade jag en rätt annorlunda och rolig papperskorg,varför kan man inte spöka ut alla våra papperskorgar?
Vore lite roligare att se dom på stan !


Kommentarer
Postat av: Li

Så vacker som din milo är så kommer han säkert kamma hem något pris =O)

Frstår att det ryckte i "jag-vill-ha" när man omges av underbara kattungar! =O)

Härlig papperskorg!!! =O)

2011-01-22 @ 11:44:16
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0