testa du med groupon.se

värdecheck från Orchidé Thaimassage Stockholm

Gick med i något som heter  http://www.groupon.se/in/.u1x1uu?nlp
jag hade inte hört talas om det förrän här om dagen,då en tjej som jag brukar prata med på gymmet sa till mig att gå med i det.
Sagt och gjort så kikade jag på sidan och gick med där,självklart!!

Man får varje dag några olika erbjudanden på olika grejer som t.e.x. restaurang besök,Champagneprovningar och massage m.m. iallafall en hel del bra erbjudanden dagligen,till riktigt bra priser.

Jag köpte precis ordagrant i sista minuten,dom slutade med erbjudandet kl.23:59 och jag köpte det 1 minut innan det var slut på erbjudandet massage och det här fick jag för 220:- (ordinarie pris 550:-) 

Thaimassage på 55 minuter hos Orchidé Thaimassage & Spa
  • Välj mellan antingen Thai-Yoga (hård, stretchande massage) eller Royal Thaimassage (långsam, grundlig massage)
  • Mjukar upp muskler och leder, släpper spänningar i kroppen, löser upp blockeringar och ökar blodcirkulationen
  • Beläget på Södermalm

Jag har siktat in mig på Royal thaimassage,passar bra för mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0