Tror du på "spöken" eller  på något överna...

img_6513 (MMS)

Tror du på "spöken" eller  på något övernaturligt..? Tidigt imorse var jag med om något här i stugan som jag är övertygad om att det var något som inte har en helt naturlig förklaring..det finns folk som absolut inte tror på sånt och det respekterar jag,men lika övertygade som dom är på att det finns en naturlig förklaring till allt,är jag överytgad om att nu fanns det ingen "naturlig" förklaring.Jag väljer att inte skriva om det nu när vi är här men kommer att berätta när vi kommit hem..


Kommentarer
Postat av: Jenni

Spännande, jag tror absolut på spöken. Gjorde inte det förut, men när jag själv upplevde vissa saker började jag tro på att dett finns något övernaturligt. KRAM

2011-01-06 @ 22:29:15
Postat av: Li

Det låter väldigt spännande och nästan lite läskigt eftersom du vill skriva om det i hemmetsvrå!

hoppas DU/NI får en toppenhelg där uppe! ;O)

2011-01-07 @ 18:24:17
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: jennifer

BERÄTTA!! nyfiken

2011-01-09 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0