Slappar helg


Haft en riktigt skön och avkopplande helg,skönt att vara ledig!

Man blir tydligen trött av att bara vara ledig också..eller är jag ensam om att känna så ?

I helgen har jag faktiskt knappt gjort något alls,hm..Jo,i fredags kom mina kompisar Linda & Mikaela hit på middag med deras nyinförskaffade kattunge Rocco,han var så himla söt och ingen var lyckligare än Milo när han fick hit en lekkompis,gu du skulle sett dom..det nästan rök i parketten när dom gasade runt och den enda matta vi har i huset fick inte ligga på sin plats heller och det var så härligt att se deras glädje inför varandra,även djur måste väl få skaffa sig nya vänner *blink blink*.

Tack Linda & Mikaela för en toppentrevlig fredagkväll,det gör vi snart om!!

I lördags var jag bara hemma förutom en blixtvisit till tobakskiosken för att inhandla den stadiga V75:an,önskan om en riktigt stor fet V75 vinst har jag inte gett upp *ler*.
Min söta systerdotter Jennifer kom över på en fika med moster sin *ler*.
Till middag gjorde jag foliepaket i ugn med potatis,morot,purjo och lax i och sist men inte minst en klick mini fraiche uppe på toppen,kan varmt rekommendera det!
På kvällen tittade vi på "För Kärleken",oj vet inte vad jag ska tycka om den..den var rätt skum och slutade även på ett skumt sätt,så den kan jag nog dessvärre inte rekommendera!

Dagen idag har bara gått i slappar tagens tecken,riktigt skönt ska jag erkänna..har inte ens städat idag,what..?!

Vad har du haft för dig i helgen ?


Kommentarer
Postat av: RosaCecilia

jag festade två dar i rad men den sist festen gick jag hem precis efter midnatten så jag blev inte så riktigt trött härnäst dagen på söndag. :) det verkar så att du har haft en mysig helg !

2011-01-17 @ 08:58:17
URL: http://rosacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0