Restylane Lipp

Ännu en dag i mitt liv..

har passerat och den har jag fyllt med "egovård"..

När jag avslutat mitt nattpass imorse så åkte jag raka vägen till gymmet och körde ett 3:dje pass för den här veckan,lika bra att köra på nu när jag är så taggad.
Kör fortfarande rätt hårt med förbränningsdelen,så stod 60 minuter på crosstrainer maskinen och svettades och sen körde jag igenom triceps,hann inte så mycket mer än så då jag stressade hem för en snabb dusch och sen åkte jag in till stan..senast jag fixade läpparna var i September så nu var det time för det igen och så blev det snabbt in och snabbt ut,för så är det och det är ett väldigt lätt ingrepp som ändå gör stor skillnad,vad jag själv tycker iallafall.

Efter det åkte jag till salongen där jag brukar färga  och plocka ögonbrynen eller plocka och plocka men med sytråd då så nu är även dom i form,det var lika bra att smida medan järnet var varmt *blink blink*.

Nu till framtida planer..

Nu är det så att jag blivit sugen på att bli blond igen,varit mörkhårig nu i lite över 3 år,så kanske dax att förnya sig lite?!
Blir nog lagom färdigt till våren,gaah jag som inte har tålamod att vänta så länge när det gäller mitt hår,men vad ska jag göra då?!!
Jag måste ju börja med att avfärga det mörka och det kommer jag att få göra ett par gånger tills det mörka släpper.Jag har aldrig tidigare avfärgat mitt hår och drar mig för det egentligen men det är nog den vägen jag måste ta??!
Eller har du något annat tips? Så vad jag förstår så kommer det att ta tid innan jag är blond igen,förhoppningsvis till våren?!

Det har varit lite mycket nu och så lite dåligt med blogginspiration,så därav dålig uppdatering.
Har du något speciellt som du vill att jag ska blogga om eller berätta?




Ska försöka ta lite foton någon dag och lägga upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0