Väldigt dålig uppdatering sen i fredags..j...

img_7166 (MMS)

Väldigt dålig uppdatering sen i fredags..jag som hade laddat för fredagsmys och Let's Dance och långt innan det ens hann börja så började jag känna ett lätt illamående som bara blev värre och värre ju längre kvällen led..och värre blev det,huh huu vill inte ens tänka på det men om jag säger så här,nu har vi haft våran beskärda del av vinterkräksjukan och därav dålig uppdatering! Ska jag nu prata vinterkräksjuka så måste jag bara nämna att jag och min familj har varit väldigt förskonade från det bra länge nu,senast vi hade det var 2003 och då åkte vi på en sån där ordentlig "släng dig i väggen" kräksjuka,tror att vi klarat oss så länge just av den anledningen.. Grejen är den att jag kände på mig att vi skulle åka på "skiten" i år  för inte klarar man sig i evigheter från det inte.. Tack gode Gud att vi har vårat bakom oss!!


Kommentarer
Postat av: Li

Usch!

Hoppas det känns bättre och gått över så ni hinner njuta av eran semester där uppe och inte bara vara sjuka!

pepparkorn,pepparkorn att det inte smittar via bloggen ;O)

2011-01-09 @ 18:45:02
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Ja, man kan verkligen säga att kräksjukan 2003 var något i hästväg. Tänk att en liten bebis kan bära på så starka grejer.

2011-01-11 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0