Lite knasig bild men What the f.... här ka...

img_1211 (MMS)

Lite knasig bild men What the f.... här kan du iallafall se att mitt hår så sakterligen börjar gå åt det ljusbruna hållet, nu är det iallafall inte svart längre *ler*. Jag har bokat ytterligare en tid för slingor, så jag e på G!  Vet riktigt inte hur ljust jag vill ha det, så får nog pröva mig fram.. tror nog inte att jag vill bli sådär superblond som jag var innan jag färgade mitt hår mörkt, men lite ljusare än det är nu ska det nog bli..


Kommentarer
Postat av: Li

Din personliga kommentar-stalker här ;O)

Spännande att ha sett dig i tre olika hårfärger u,

och du passar i alla!!! Det är ganska ovanligt att man gör det =)

Väntar med spänning på en bild på dig när du gjort slingorna =)

2011-07-29 @ 21:02:08
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0