4 april är det dax..

Var ju iväg och klippte mig igår och som jag nämnde så skulle dom kolla läget på mitt hår inför en eventuell avfärgning, huaaa bara tanken är lite läskig..men nu har jag bokat en tid för det, så no turning back!!

Mitt hår är ju så mörkt så det är omöjligt att få det ljusblont direkt, så jag kommer att få nöja mig med att bli några steg ljusare och när det sen gått några veckor efter avfärgningen, så kommer jag att gå tillbaka till F&M Hair för att lägga i ljusa slingor, så tids nog kommer det att bli bra.. hoppas jag!



Kommentarer
Postat av: Li

jag vet att du kommer bli jättesnygg, du har ju visat ett blont kort här ute, men förstår ändå att du känner dig lite nojjig när du varit mörk så länge.

Spännande1 =O)

2011-03-26 @ 11:00:58
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0