Äntligen kan jag träna igen..


Väntar på våra goda vänner, vi ska alldeles strax åka gemensamt till gymmet och träna.

Jag har inte kunnat träna på hela veckan då jag varit rätt dålig, åkte på en förkylning som drog ner mig rejält, hm.. men nu så är jag iallafall på bättringsvägen så sakterligen, äntligen kan jag dra på mig träningskläderna igen, det liksom kliar i benen på mig när jag inte får träna och det gör mig inget *ler*.

P.s. magen på bilden är tyvärr inte min men jag jobbar på en sån *blink blink* d.s.

Kommentarer
Postat av: Li

urk och fy för förkylningar!

Bra där att du blir bättre och känner ett kli i benen efter träning...det kliet uteblir alltid hos mig dock =O(

En sån mage skulle inte vara fy skam :)

trevlig helg!

2011-03-19 @ 14:26:03
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Ja det är så himla tråkigt! Speciellt när man sjlv försöker engagera sig..:( nej lägg inte ner din blogg!

Roligt att nån kommenterar iaf (Pia) haha. Ja vad kul då! Visst är den snygg!!? Vi ses imorgon kramkram

2011-03-20 @ 22:17:42
Postat av: Anonym

BLOGGA MER

2011-03-21 @ 21:39:38
Postat av: Anonym

BLOGGA MER

2011-03-21 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0