Dålig uppdatering



Veckan har börjat med en rivstart, minst sagt..

Inget intressant här inte, började jobba klockan 11.30 igår och klev inte av förrän imorse vid 8 tiden och då var det bara hem och vända i stort sett, hann med en havregrynsfrukost dock..
sen var det bara att åka iväg till min kompis Ingela för att plugga, vi jobbade med examinationsuppgifter som vi vill få in i god tid, för att kunna få allt överstökat innan skolan närmar sig sitt slut för oss. Vi är inne i våran andra och sista termin nu, tiden har gått galet fort men jag är ändå väldigt nöjd med att det närmar sig slutet!

När jag sen kom hem igen så så satte jag mig bums och fortsatte med pluggandet, ända till det blev kväller..,huh känner mig som en pluggis, vad är det som hänt!!?
Jag som aldrig förr blivit anklagad för att vara en plugghäst borde få ett nytt smeknamn och skaffa pluggbrillor hi hi hiiii..

Så hela min dag har gått åt till att plugga, non stop utan någon vila, så därav no update här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Li

Vad du är duktig! Fast lite tråkigt med den dåliga uppdateringen, som iofs är förklarlig ;O)

2011-03-30 @ 19:25:02
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0