Ibland måste man tillåta sig själv att bara vara..



och det är precis det jag gjort idag, bara slappat men nu blir det ändring på det.. inte så svårt att gissa vad jag ska göra.. i´m going to the gym!!

Ikväll ska jag nog försöka ta mig i kragen och skriva om mediumet som var här, fick en förfrågan om i går om när jag tänker skriva om mediumet som var hos oss, jag har bara helt enkelt inte haft varken tid, ork eller lust att blogga, det är väl så att allt går i perioder och på sista tiden har jag varit lite off, speciellt här i bloggen men det har du säkert märkt *blink blink*.

See you soon! 

Kommentarer
Postat av: Li

Duktiga du som tränar! =O)

jag är också nyfiken på mediumbesöket och om det hjälpte med den oinbjudne gästen...

Men ta det när du orkar! =O)

2011-03-08 @ 15:31:23
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Det ser gott ut det du har i skålen, är det de färdiga kesomellanmålen, eller har du gjort något eget?

2011-03-09 @ 07:01:46
Postat av: Pia

Jennipenni ;) du har så rätt så, det är det nya keso mellanmålet med hasselnötter & bär =) jag diggar den starkt, perfekt när man är stressad eller bara är sugen på ngt.

2011-03-09 @ 12:59:56
URL: http://almostallofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0