Köpte den på rekommendation



Var en sväng till Apoteket och skulle köpa choklad Modifast, stod där mellan hyllorna och funderade på om jag skulle pröva någon ny måltidsersättning ( brukar ta en ibland om jag är stressad eller bara lat), det stod en tjej brevid mig i samma avdelning och hon såg att jag stod och fingrade på Allevos grejer, då sa hon att hon rekommenderar den här Thai varianten, hon var kock själv och var känslig för när det smakar kemiskt (vilket jag också är), den här var en av hennes favoriter.

Det slutade med att jag gick ut från Apoteket med både Allevo Thai och choklad Modifast, så nu har jag lite att variera mig med eller så om jag inte gillar Allevo så har jag ju ändå min favorit..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0