Kosmetisk tatuering



Tatueringen av ögonbrynen gick bra, självklart gjorde det lite ont men som man säger, ska man vara fin får man lida pin..

Jag reagerade lite på Emla krämen, så är röd och irriterad runt ögonbrynen men det släpper nog snart.

Ögonbrynen blev bra men det värsta är första veckan innan den överflödiga färgen släpper, det sägs att det släpper 40 - 60 % inom 10 dagar, så nu återstår att se hur det kommer att se ut då (så mörka som dom är på bilden kommer dom inte att vara sen)..

Är osminkad på bilden och måste säga det att jag känner mig inte alls lika naken som innan utan smink..

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jättesnyggt, är också lite sugen på det. Kram

2011-03-24 @ 16:29:00
Postat av: Pia

Tack Jenni :)

Du kan få nummer av mig ;)hon har specialpris just nu,1550:- kostar det och det är billigt, jag är själv nöjd :)

2011-03-24 @ 16:59:37
URL: http://almostallofme.blogg.se/
Postat av: Sophia!

härligt moster, fint det vart! ;D <3

2011-03-25 @ 12:39:36
Postat av: Pia

Tack mosters hjärta <3

2011-03-25 @ 19:35:31
URL: http://almostallofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0