Long beach i Alanya



Fick en förfrågan av våra goda vänner om vi ville åka med dom till Turkiet i Maj *ler*, så lockande och oemotståndligt att vi var tvugna att tacka ja *ler igen*, kunde inte komma lägligare än nu..efter en sån här lång och jobbig vinter, sen känner jag mig rätt sliten och utarbetad så det ska bli så skönt att bara få koppla av, utan att behöva göra ett jota.. längtar till Maj månad sådär sjukt mycket nu!!

Jag börjar känna mig rätt hemma i Turkland vid det här laget, det blir min 14:de gång jag åker dit.
Jag rekommenderar verkligen Turkiet som semestermål mellan Maj- September månad..

Kommentarer
Postat av: Li

Just nu satt jag och försökte räkna hur många gånger jag varit i turkiet, men har glömt! hihi

VAD SKÖNT DET LÅTER!

Välunt att du får komma iväg och ladda batterier, men självklart blir jag VÄLDIGT avundsjuk! =O)

2011-03-08 @ 15:30:22
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Turkiet är fantastiskt. Längtar också dit, tänk att jag var lite skeptisk innan vi testade detta underbara land :-) . Det var ni som fick oss att åka dit. Kramis

2011-03-08 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0