Min låtsas fru



Ikväll blir det bio med la familia ♥

Jag och tjejerna drar in till stan nu och kollar runt lite i butikerna innan vi möter upp Lasse för att sen gå på bio, sen blir det självklart även en bit mat på stan.

Måste vara ärlig och erkänna att min blogglust inte är så stor just nu, så vill du att jag ska blogga lite mer får du gärna lämna några kommentarer för att ge mig lite ny inspiration, det är väldigt tråkigt varje gång jag loggar in här och ser att det knappt är några kommentarer,boo.. Li,du ska inte ta åt dig *blink blink*!


Kommentarer
Postat av: lindabinda

är lasse nöjd med valet av film, eller fick han ge sig för tjejligan;)

2011-03-03 @ 14:11:58
Postat av: Jennipenni

Vad mysigt.

Hoppas ni har ett mysigt sportlov.

2011-03-03 @ 17:17:28
Postat av: Pia

Linda,ha ha haaaa han fick inte ens chansen att välja ;) vi brudar bara bokade och betalade ;) lyx för honom va!

2011-03-03 @ 17:17:46
URL: http://almostallofme.blogg.se/
Postat av: Li

tack för den sista raden. hihi! =O)

ÅH, den filmen vill jag också se!

Ser fram emot en recension av den här ute ;O)

Blogglusten är svår att hitta, speciellt när man inte riktigt vet vad man ska skriva om...

men jag tycker du sköter dig bra *blink blink*

2011-03-03 @ 19:40:53
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad kul med bio! :)

2011-03-05 @ 10:26:26
URL: http://modepirr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0