Sluta eller fortsätta..det är frågan det!

Överväger att sluta blogga helt och hållet, känns som jag inte tillför något vettigt alls!!

Sen att det finns folk som lägger sig i mitt privatliv för att dom läser min blogg är inte okej!! Så ge mig iallafall en anledning att fortsätta blogga, om du vill att jag ska fortsätta..!?

Människor som bildar sig en uppfattning om mig och mitt privatliv genom bloggen är ju lite snevridet, då jag bara väljer att skriva vissa delar och händelser av mitt liv, jag skriver absolut det jag själv vill och pallar du inte med det så tycker jag att du ska sluta att läsa min blogg!!!


Kommentarer
Postat av: lindabinda

usch vilka dumma typer;(

2011-03-22 @ 10:14:19
Postat av: Li

Det bästa med människor som av någon anledning inte bidrar till postiv energi i ens blogg, det är att man kan radera kommentarer ;O)

Jag tycker verkligen du ska fortsätta blogga, även om jag inte kan ge något tips/idéer om vad du ska blogga om =O)

Men jag hoppas du vet att jag gillar att komma in och läsa och kommentera hos dig, känns nästan som att jag känner dig *hihi*

=O)

2011-03-22 @ 17:31:57
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag tycker du ska fortsätta :)

2011-03-22 @ 19:04:26
URL: http://modepirr.blogg.se/
Postat av: Jenni

Nu har jag nog inte hängt med, vad har hänt?

Du är bäst och jag gillar att läsa din blogg det vet du. Kram

2011-03-23 @ 08:25:00
Postat av: M-L

Så klart ska du fortsätta bloggandet. Ska bli bättre att kommentera, kram.

2011-03-23 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0