Snart tar jag farväl av mitt mörka hår..



Är jag knäpp eller..

vet inte ens om jag egentligen vill bli ljus/ljusare, trivs ju som mörkhårig men ändå är jag lite sugen på att få en ljusare nyans på håret, varför är jag så velig!?

Billligt är det inte heller med denna planerade manöver, som jag inte ens vet om jag kommer att gilla?!
Enbart avfärgning och en ny färg på det går minst på 1600:- sen uppe på det tillkommer priset på nya ljusa folieslingor och var det slutar har jag ingen aning om..

Kommentarer
Postat av: Li

Jag håller fast vid att jag tror du kommer bli jättesnygg! =O)

Kanske är du velig för att det kostar en rejäl slant?

2011-03-30 @ 19:23:46
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0