Starka magmuskler vill nog alla ha..



som jag använder mig bl.a. av när jag ska träna magmusklerna, att träna magmusklerna är oerhört viktigt, ofta när man har ont i ryggen och har problem med den, så kan boven i dramat vara svaga magmuskler, så glöm inte bort att stärka magmusklerna..

Jag kör igenom magen nästan varje träningspass med olika övningar och intensitet, självklart vilar jag ibland men har jag kört magen stenhårt ena dagen så kör jag lätt den andra, bara för att köra igenom den.. det bästa är att magen är lätt att träna var man än är, hemma eller på gymmet!

Kommentarer
Postat av: Li

nja, magmuskler, vill helst ha en plattmage men som jag beter mig så verkar det ju snarare vara som att jag försöker åt andra hållet.

Måste skärpa mig!

Speciellt när du är så duktig och kämpar på, så borde jag bli inspirerad och göra likadant! =O)

2011-03-09 @ 16:35:01
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0