Har inte bestämt mig än om jag fortsätter att blogga..


Jag bloggar mycket för min egen del också, just för att kunna titta tillbaka om några år och se vad man har haft för sig, men jag bloggar även för er läsare, men när jag känner att jag bara ger och ger men inte får något tillbaka så är det inte lika roligt längre!

Varje gång jag loggar in och ser att jag fått någon kommentar så blir jag så glad, då känns det inte som en envägs kommunikation!


Nu drar jag inte alla över en kam, för jag har några läsare som verkligen engagerar sig när dom ändå kikar in här på bloggen så lämnar dom en kommentar elle två, tack just till dig som orkar engagera dig!

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska fortsätta blogga eller helt lägga det på hyllan!


Kommentarer
Postat av: Li

Det är klart att du ska fortsätta säger ditt trogna fan! =)

Jag blir oxå så GLAD över kommentarer, men de är ganska få. Fast Sj bloggar jag för att bubbla ur mig saker och ting i första hand! =)

2011-05-24 @ 17:36:54
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0