Nu är vi äntligen framme här på Long beach i Alanya



Vi kom iväg, yeees!!!

Nu är vi äntligen i värmen
, som jag har längtat och väntat. Efter den här vidrigt långa och snörika vintern så är det inte konstigt att man längtar, det gör man väl annars också i försig men ännu mer nu känns det som!

Den här gången har jag faktiskt lämnat datorn hemma, men jag kommer att fota en del under veckan, så jag kommer säkert dela med mig av lite bilder när jag kommit hem!

Inte helt omöjligt att jag lånar en dator på hotellet och gör jag det så lovar jag att kika in här på bloggen och berätta hur vi har det, eventuellt att jag lägger upp någon bild också..

Puss & kram från Turkiet!


Kommentarer
Postat av: mikaela

Det ser verkligen sjukt härligt ut, måste få se lite mer fina bilder där ifrån =)



Btw Milo älskar Rocco´s träd så det kanske är något ni sen måste införskaffa ;P

2011-05-25 @ 09:23:22
Postat av: Li

Nä, behåll dina inlägg och bilder för dig själv!

jag skojar ;)

Skriv gärna och mycket, men visst blir en annan avundsjuk -speciellt då det blåser kallt och regnar emellanåt här idag =(

Njut av turkiet och er resa i massor!

Och hoppas du hittar lika mycket fynd som förra gången du var där nere=)



2011-05-25 @ 17:43:51
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Tjoho! You are back! Njut och må gott. Hälsa hela gänget. Miss you friend! <3

2011-05-27 @ 10:29:00
Postat av: Josefin

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 20:04:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0