Längtar till Thailand



Den här resan är så efterlängtad, det har ju i försig alla våra resor som vi gjort varit, men den här känns som den kommer riktigt lägligt!

Kan du förstå att jag inte ens har börjat packa, många packar en vecka innan dom reser, men jag brukar inte packa förrän dagen innan och så får det bli även den här gången..

Jag ska försöka att inte ta med mig så mycket kläder, det är ju så billigt att tvätta upp kläder där, så jag kommer göra som jag brukar göra när jag är där, jag lämnar in det till tvätteriet och så är det rent och fräscht dagen efter!

Nä, jag ska nog börja lite smått med packandet nu..

See ya!

Kommentarer
Postat av: Li

jag packaade också dagen innan! men jag packade nog alldeles för mycket, inte lätt att veta ;)

hoppas det gick bra med din makes dykande och att ni fick mycket sol vart ni sen tog vägen efter att våra vägar korsades =)

2011-12-04 @ 12:36:32
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0