Hjärtat bultar och bankar..

Imorgon är det dax för mitt besök på Endokrinmottagningen på SÖS, jag är lite nervös inför det besöket och jag vet faktiskt inte varför!?

Kan det vara nerver månne tro..?
Jo, det känns så, bara jag tänker på det så blir jag lite illamående och får ett sånt där sug i magen, jag förstår egenligen inte varför jag känner så, för det är inte alls min stil, jag tycker mig själv vara en rätt "cool" människa och med cool menar jag att jag inte brukar hetsa upp mig för saker i onödan, utan jag tänker alltid att saker och ting löser sig, oavsett vad!!

Det är jag säker på även den här gången, men nu kan jag inte styra över mina känslor.. det kan ha med hela situationen att göra, har ju som sagt inte varit mig själv på sistone!!

Jag vet inte vad jag vill att "farbror" doktorn ska säga, jag vill ju inte höra att jag är sjuk (fast jag innerst inne vet att jag nog är det) och samtidigt vill jag defenitivt inte höra att nä du mår såå bra, så ta och packa ihop dig härifrån och åk hem!!
Ja du hör ju hur jag låter, minst sagt kluven och uppgiven..

Nä nu ska jag samla ihop mig och vara sådär "cool" som jag alltid brukar vara, som jag sa så löser sig ALLT !


Kommentarer
Postat av: Li

Hoppas det går bra!!!!

2011-09-22 @ 16:03:23
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Gumman du är cool! Men man måste få vara nervös inför läkarbesök., särskilt då det handlar om sjukdomar som behöver livslång behandling. Det kommer gå jättebra. Stor kram.

2011-09-22 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0