Känner mig som en tablett missbrukare..




Det jag så länge befarat, har jag nu fått bekräftat..

Var ju som sagt till Endokrinmottagningen på SÖS igår och fick diagnosen Graves Syndrom = giftstruma, kändes lite som som någon drog undan mattan av mig, jag hade ju förberett mig på det här, men när man väl får det svart på vitt, så känns det så overkligt.. usch, det är så mycket tankar och känslor som far runt i mig, det är redan mycket med alla äckliga symptom jag har och haft under en längre tid och när det väl blir bekräftat att jag är sjuk, så slår det emot en, hårt!!

När doktorn sa igår att Pia, nu åker du hem och berättar hur sjuk du är.. så började min läpp att darra och tårarna gungade i ögonvrån, jag har gråtit om vartannat, ena sekunden så känns det skönt att veta vad det är, men att veta att jag bär med mig det här och medicinering livet ut, känns tungt!!

Nu ska jag försöka rycka upp mig iallafall och så sakterligen försöka smälta det här..

Jag återkommer när jag ryckt upp mig!

Ha en mysig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Li

oj, jag vet inte vad man ska eller kan säga,

så jag skickar positiv energi och en elektronisk stärkande kram till dig istället!

2011-09-24 @ 15:56:22
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: MaryJane

fin blogg :)

2011-09-24 @ 16:26:33
URL: http://bashment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0