LCHF soppa till frukost




Helt sjukt att jag sitter här och äter en soppa med grädde i till frukost.. hade någon sagt det till mig för ett år sen bara, hade jag trott att den personen blivit lite "knäpp" he he he heee, jag som flytt grädde och fetaprodukter som pesten..

Men nu har jag ändrat mig, för jag vet att det här fungerar yeah, jag började igen med LCHF för ca 1 1/2- 2 veckor sen och vågen visar -2 kg jippijeejeeee.

Jag är sjukt stressad just nu (ska till frissan och slinga håret igen) men när jag har tid ska jag lägga upp receptet på den här urgoda LCHF soppan!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ser jättegod ut!

2011-09-18 @ 10:12:31
Postat av: Li

-2kg, det är ju toppen!

heja,heja och grattis!=)

2011-09-19 @ 14:42:22
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0