Long time no see..

Hej hopp.. Det var  precis inte igår eller i förrgår jag var inne här på min blogg och uppdaterade, i ärlighetens namn så har jag inte ens kikat in här på flera månader.. Kikade på min statistik och blev riktigt förvånad, trodde nämligen att ni hade glömt mig och min blogg, men så är inte fallet helt och fullt iallafall! Undrar om jag skulle ta och börja blogga lite igen..? Vad sägs? Många varma kramar från mig till dig! P.s kommentera gärna om du vill att jag ska börja skriva lite här igen d.s

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej vännen!
Vad glad jag blir att du är tillbaka:-)
Förstår att det inte alltid är så lätt att hitta på ämnen att skriva om. Skriv från hjärtat, det är då det blir bäst. (Inte så mycket till hjälp).
Nu måste vi träffas snart!!
Puss och kram Jenni

2012-08-14 @ 06:51:44
Postat av: Li

har varit lite datalös ett tag, men nu har jag iaf tillgång och självklart kikar jag då in hos dig!
Blev jätteglad för din kommentar och SUPERGLAD att läsa lite avtryck här från dig, SJÄLVKLART tycker jag att du ska börja blogga igen! Nu när jag har flyttat till hus så vill jag gärna inspireras av din vackra inredning och stil =)
Men du väljer själv vad du vill blogga om och om duh har ork och lust, men det skulle vara roligt tycker jag om du börjar igen =)

2012-08-15 @ 20:48:21
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Li

Hej!
Tack för kommentarerna och jag vill gärna spela, heter truzzel:-)
Fick bara din kommentar en gång och försökte hitta vad som kunde spöka,men kunde inte se något:-S
Förstår att det måste varit irriterande och hoppas det inte blir så igen eller för flera som tar sig tid att kommentera:-)
Hoppas allt är bra och vi 'spels' på wf;-)

2012-09-20 @ 04:42:40
URL: http://Li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0