Hälsningar från Thailand..

Det var vääääldigt länge sen jag uppdaterade (usch på mig), men iallafall så kommer en liten hälsning från Thailand! Har nu varit iväg lite över en vecka och äntligen efter 7 dagars konstant monsunregn så har vi fått sol *ler väldigt stort*. Det här är min 9:nde resa hit till Thailand och har aldrig aldrig råkat ut för såhär fruktansvärt dåligt väder, booo.. tillslut så kom ju solen fram, bättre sent än aldrig! Vi fick en sån kanondag igår så vi drog ut med longtailbåten till Phra Nang Beach ( ligger i Krabi ), i mitt tycke så var vi inte desperata efter att just ligga och sola bara för att solen kikade fram, utan bara att få känna sanden mellan tårna och få lite skön Thailandsfeeling med sol & bad var tanken, så vi började med en dag på beachen i ca 3 timmar och vad händer..? Jo o da svensson resenären jag (vilket jag inte borde vara efter alla mina resor) brände mig totalt (tror faktiskt att jag glömde helt att smörja in magen), japp jag vet att det är idioti på hög nivå och jag är skitirriterad på mig själv. Gjort är gjort och nu sitter jag här i skuggan och bannar mig själv, parasollen är uppfälld och t-shirten på och jag är insmord med solfaktor 50.. tjo hooo, eller inte! Borde ha lärt mig efter alla gånger här att solen är extremt stark här borta.. Iallafall så ville jag skicka en värmande hälsning härifrån och kommer säkert att lägga in fler inlägg härifrån, kommer att bli kvar här till den 16/12-12 så i'll be back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0