Tiden går..

väldigt fort här nere, men jag saknar mina döttrar något oerhört, snyft.. Jag njuter absolut av allt här men som förälder så har man väl nästan alltid lite dåligt samvete över sina barn, är det inte det ena så är det det andra, men just nu är det över att tjejerna "inte fick" följa med.. Ja jag är lite av en höns mamma som min man brukar säga till mig.. men jag är van att vi som oftast reser så gör vi det med våra döttrar, men den här gången så blev det inte så, först och främst så går våran äldsta dotter nu i gymnasiet ( shit har nog inte förstått än att jag har en sån stor dotter ) och våran yngsta dotter går i nian och det är inte längre bara att ta ledigt hux flux liksom, förra året då vi reste hit till Thailand var det ett fasligt "jobbande" för att få ledigt till tjejerna och det slutade tyvärr med att vi reste iväg trots obeviljad ledighet till den ena ( vi hade redan bokat & betalat flyg och boende då avslaget kom ) så vi åkte ändå.. Så den här resan fick bli utan våra ögonstenar! Iallafall så nu när vi väl är här så tänker jag njuta av allt och gör det också bara jag snart blir bättre från solsvedan ( jag är illröd på magen & fotryggen ). Någon som har ett hett tips på hur man fortast blir av med solsveda? Just nu kör jag Aloe vera och hoppas att det snaaart ska bli bra!

Kommentarer
Postat av: Li

Det där med dåligt samvete känns bekant ;)
Thailand känns också lite bekant, men som för en hel livstid sen =)
Hoppas allt är bra och att du fick njuta av er resa, härliga bilder du bjöd på iaf =)

2013-09-26 @ 21:07:02
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0