Svar på kommentarer

Kommentar på Lingonkola pajen:

Chokladkolapaj med lingon

rebecka om En av mina favorit efterrätter !!:
Jag älskar när du gör den !!
när vi kommer hem :) kan du göra den då ??

kram saknar dig jätte mycket <3

Svar:
Rebecka gumman,självklart gör jag den när ni kommer hem,lovar det.
Saknar er massor också ska du veta !!
Kramis <3 Pia


helena   om
Årets glögg !!:
hej gumman, den låter underbart god, om du kommer över en extra flaska kan du köpa en till mig så att vi kan få lite god glögg när vi kommer hem. Saknar dig massor ska du veta, skyp på torsdag om du kan??KRAM KRAM

Svar: Hej min vän !
Visst låter den god,ska köpa den nu i veckan,annars kommer det inte finnas kvar ngn.Lovar att köpa en extra flaska som du får när ni kommit hem.
Saknar er hur mkt som helst.
Skype på torsdag blir jätte bra,loggar in när jag kommer hem från jobbet..
Puss & kram Pia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0