Jätte kul med kommentarer

danielle 17 år:       Anders Bagge tillsammans med min släkting:
hejsan svejsan! jag måste bara säga att du är så jäkla tuff för att vara i din ålder (ta inte illa upp, de är en komplimang) du har så cool stil och är på nått sätt så ungdomlig men till en rimlig gräns. dina barn måste vara grymt stolta och malliga för att få ha en sån cool mamma! din blogg är jätte bra, you go girl! haha


Tack Danielle!
Kul att höra =)
Jag tar absolut inte illa upp tvärtom så tycker jag att det är roligt att även ungdomar läser min blogg och dessutom tar sig tid att kommentera,uppskattas väldigt mycket ska du veta ♥ positiva kommentarer är ju alltid roligt att få!
Min dotter skrattade när hon såg din kommentar och sa :ja mamma jag är stolt över dig!

Kram till dig Danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0